Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 10 april 2013

Jippi! Alla är friska!

Det vågar man ju egentligen inte säga högt, för då lär det slå tillbaka på en. Den här vårterminen har varit helt sanslös! Det är inte många hela jobbveckor hittills. Men nu har det vänt! Eller...

Jag har varit otroligt effektiv på jobbet, många papper låg och väntade på mig när jag var tillbaka i dag efter nästan två veckors frånvaro. Det var bara att hugga in och beta av.

En liten paus blev det dock. Labbe och jag åkte iväg för att fixa lite grejer och passade då på att äta lunch. DET är lyx! Lunch på tu man hand! Bara vi två! Det händer inte allt för ofta.

Det var riktigt glada barn som jag hämtade upp på skolan i dag, trots en lång dag för dem. Theos humör har blivit så mycket bättre, han är inte alls lika arg och ledsen längre. Vi hoppas på att det är en trend som håller i sig. Fast just i kväll blev det en liten fajt. Det blev "fel" mat till middag?!?

Jag fick en så fin laxsida levererad, så självklart fick det bli en smarrig fiskgryta till middag. Helt fel beslut, enligt Theo. Han tycker minsann inte alls om lax... Det blev en lång middag. Tur att övriga familjemedlemmar tyckte att maten var riktigt god och åt med god aptit.

Nu var visst halva veckan avklarad. Snart är det lördag igen. Då ska vi till Trollhättan på 1-årskalas! Vår fina lilla Vincent fyller 1 den femtonde april! Ett helt år! Stora, lilla killen!

2 kommentarer:

  1. Jag har en dotter som har varit väldigt kräsen under åren.. Jag vet hur skönt det är när iaf nästan alla gillar maten ;-)

    Vad mysigt med en lunch på tumanhand.. Så viktigt.. Det ger livet & förhållandet LIVSKVALITET :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt med lunch på tu man hand och nu håller vi tummarna för att ni får vara friska. Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...