Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 13 februari 2013

Stadsparksbadet i Borås.

Vi skulle ju åka till Vattenpalatset i Lerum i dag men i morse ringde Sissi till mig och berättade att de hade stängt på grund av förhöjda klorhalter i simhallen, så där kunde vi inte bada. Jag ringde Ninna och vi klurade lite. Att åka till något annat bad här i Göteborg skulle nog innebära att vi fick trängas rejält, sportlov och en simhall stängd. Nej, vi fick tänka utanför stadens gränser och hamnade därför i Borås och Stadsparksbadet! I Borås bor ju också den äldre av våra småbröder, Erik, med familj. Jaja, han bor ju i Fritsla men det är ju Borås på samma sätt som Landvetter och Mölnlycke är Göteborg. Eftersom han är föräldraledig med Ingrid just nu, chansade vi och ringde och kollade om de ville följa med och chansningen gick hem!

UV-kameran fick självklart följa med men jag har inte hunnit få in bilderna på datorn, så de kommer senare.

Jag försökte få lite fina bilder på alla barnen när vi lunchade efteråt. Gick väl sådär...

Till slut fick jag ändock till det!

Efter badet åkte vi hem till Ninna och gänget och åt glass och rev ut alla leksaker! Trevligt hade vi det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...