Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 10 maj 2012

Det var väl typiskt...

att bli sjuk när man ändå är ledig och ska fylla 3 år om två dagar.

Molly var lite gnällig det sista på Lekstan men jag trodde att hon bara var trött efter allt busande. Efter att vi handlat på hemvägen, somnade hon i bilen och sov som en gris när vi kom hem. Jag lät henne få sova medan jag plockade in och packade upp allt men mitt i allt vaknade hon och storgrät, så jag fick snabbt släppa det jag hade för händerna och ta med henne in. Skållhet! Hostar och snörvlar och inget alls är roligt. Lilla pluttefian.

Hoppas nu bara att hon blir frisk till kalaset på lördag!

Vi har (tackolov) inte hört ett pip från Theo och det är ju ett gott tecken. Nu håller vi tummarna för att han fixar att sova över också, han skulle växa något enormt om han klarade det!

1 kommentar:

  1. Nej, men stackars liten. Håller alla tummar och tår att hon är frisk till kalaset!

    Och för att Theo inte hör av sig. ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...