Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 18 april 2012

Nu har man blivit med tandläkarförsäkring då!

Nu är allt som det ska i min mun, ja förutom att dunderbedövningen, som t om har bedövat hårbotten på mig, inte har släppt än. Så nu har jag tecknat en tandvårdsförsäkring så jag slipper de här jobbiga ekominiska överraskningarna i fortsättningen. Labbe undrade om jag inte skulle teckna en tantförsäkring när jag ändå höll på. Hmm, undrar jag, vad han menade med det...

Jag är hemma och pysslar och plockar lite, för jag har ingen lust att möta folk just nu, dreglandes, sludrandes och alldeles sned i ansiktet. (Nä, för en gångs skull blir det inga bildbevis, ni får använda fantasin!) Åker ned till jobbet, så fort bedövningen har släppt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...