Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 21 april 2012

I kväll ska vi prova något nytt!

Vi ska äta tacos!!

Vadå, inget nytt? Det är ju lördag, tacos äter man ju på fredagar!

Efterrätten går också i texmexstil, avokadofluff på tostaditos! Såååå gott!

Föräldraföreningsmötet gick bra! Det blev kaffe omgående, så jag, inte bara överlevde, jag kommer faktiskt ihåg vad som sas... ;-)

Efteråt passade jag på att handla lite, vilket resten av Göteborg med omnejd också gjorde. Suck, så mycket folk det var. Dessutom åkte jag till ICA på Allum, eftersom självscanningen är ur funktion på min vanliga Maxibutik och jag orkar verkligen inte med att krångla med allt i och urpackande men på Allum är det ju alltid fullt på parkeringen, så nu blev det takparkeringen. Åka rullband flera våningar med fullastad kundvagn är ju inte det enklaste.

Nä, usch vad gnälligt det här blev, nu byter vi spår! Dags för tacos och sedan blir det lite nyheter här hemma och då pratar jag inte om dem på TVn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...