Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 26 april 2012

Min förmiddag, sammanfattad.

Vaknar, väcker barn, fixar frukost, klär på sovande barn, stoppar i smörgås på sovande barn, borstar tänder på sovande barn, knôr in sovande barn i bilen, pytsar ut, numera vakna barn på respektive ställe, åker och handlar tillsammans med 23514589 pensionärer, jobbar och nu har jag ätit en riktigt god lunch bestående av turkiska kebabspett, sallad och tzaziki och nu ska jag jobba lite till innan jag ska hämta barn för att åka och fixa pass till oss. 

1 kommentar:

  1. Go' bild på killarna!

    Jag kan ju inte säga att jag blir avundsjuk på att shoppa en dag som denna men aningens avis då maten beskrevs :)))
    Log vid tanken på hur det sovande barnet sömnen till trots klarade av att både klä sig, äta frukost och borsta tänderna. Det kallar jag simultanförmåga!!!skratt.
    Kram på er alla!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...