Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 1 november 2011

Packad och klar!

Nu har vi fixat och packat och ordnat och grejat och äntligen är vi klara! Klockan 9 i morgon bitti går båten mot The Reef i Fredrikshavn, för några härliga baddagar med småttingarna och deras farmor.

Nu väntar vi bara på att de ska komma ned från Bovall, så ska vi äta lite och sedan krypa i säng.

Jag fick reda på något som kändes lite jobbigt förut i dag. Min favoritgrupp är ju Nitzer Ebb och killarna i gruppen har jag alltid sett som gamla gubbar, även när jag upptäckte dem i mitten på 80-talet. Nu fick jag höra att sångaren, Douglas McCarthy är tre år äldre än mig! Vad är jag då, om han är en gammal gubbe och har varit det i snart 30 år?
Men han verkar ju inte vara äldre i dag, än vad han var ´88 på Kåren. Här är de på Sticky Fingers i våras.

Nej, nog med nostalgi, nu ska här brassas käk, lite grill och klyftpotatis och en god rödvinssås till det!

4 kommentarer:

  1. Jag brukar blunda för åldern i siffror ;) man är inte äldre än man gör sig, eller känner sig. Själv ska jag fylla 28 år för 13;e gången i februari ;))Jag trivs bra där och tänker stanna där ;))
    Kramiz och ha en riktigt rolig badtur ;)

    SvaraRadera
  2. Ska bli jättekul att höra vad ni tyckte om The Reef! Ha så roligt :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas resan blir lyckad! Kramar Jenny

    SvaraRadera
  4. The Reef ser ut som ett mycket angenämt resmål. Njut av värme, bad och calypsotoner :)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...