Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 30 oktober 2011

Lite badbilder bara.

Här pågår kalasförberedelser för fullt och gårdagen ägnades åt desamma, plus att jag äntligen blev färdig med alla mina bilder. Nu ligger samtliga tryggt förvarat på den externa hårddisken och jag har fått hur mycket som helst extra utrymme på datorn!

Nu har jag också kunnat lägga in bilderna från kamerorna och här är lite bilder som jag tog på barnens simskolor i veckan:

Det är viktigt att duscha innan man badar!

Rutschkanor är kul att leka med i vattnet!

Och simmar och simmar gör vi!

Våra små blötdjur och jag! 
Det är Theo som har tagit bilden på mig och Molly.

Nu sak vi strax åka bort till Mölnlycke för Theos dans och sedan bär det av till Strike & Co för lite bowlingkalas med Halloweentema! Och ja, jag har kameran med! ;-)



3 kommentarer:

  1. Spänningen stiger inför kommande kalas kan jag tro men då passar det ju bra att grunda med lite bowlig halloween partaj :)
    Ha en fin söndag. Kram

    SvaraRadera
  2. Det stället ni badar på verkar så himla mysigt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...