Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 1 november 2011

Gaaarhg, Filuren, far åt fanders! Och ta min mobil med dig!

Ytterligare ett kapitel i följetongen om Filuren kommer här. Just nu roar den sig med att s a k t a n e d webläsaren så fort jag klickar för att kommentera. Det kan ta säkert 5 minuter innan kommentarsrutan dyker upp och ytterligare 5 minuter innan den blir markerad så det går att ens börja skriva. Då kommer det riktigt irriterande ( som om det inte räckte...), varje bokstav kan ta 2-3 minuter för att synas, mao en kort kommentar på 2-3 rader tar evigheter för mig att skriva. Och som grädde på moset gör den sega uppladdningen av sidan att diverse länkar inte ligger där de ser ut att ligga, jag vet inte hur många gånger jag har loggat ut mig när jag tror att jag försöker posta kommentaren! Man kan ju bryta ihop för mindre. Bör nog på fullt allvar fundera på ny och snabbare telefon. Är det någon som har någon med en riktigt bra webläsare, ett otroligt lagringsutrymme och en bra kamera att rekomendera? Jag är oerhört tacksam för tips för min ZTE Blade håller inte alls måttet.

Filuren har fler strängar på sin lyra. Nu när jag skulle skriva det här inlägget så har den plockad bort mitt Blogger-droid som jag har BETALAT för!! Så nu får jag köpa det på nytt, gratisvarianten är lite för osäkert för mig, det fungerar inte alltid.

Sådärja, nu har jag fått gnälla av mig lite frustration, nu kan jag sova!

Godnatt!
Published with Blogger-droid v2.0

2 kommentarer:

  1. Jag säger bara iPhone ;) då kan du ta hem bloggerappen som dessutom är gratis ;)

    Sv; fram med bunkarna bara ;) tar det slut innan ni fyller år, så finns det färdigt att köpa på Ica ;)

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Bloggerappen finns även för android men blogger-droid funkar så mycket bättre... :-$

    Haha, ja och så har jag lagt upp bilder på baket på bloggen, så tror alla att jag har bakat det vi bjuder på! ;-)

    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...