Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 22 september 2011

Sååå slut!

Fötterna värker, knäna värker, höfterna värker, axlarna värker. Men det är det värt! Bokmässan är ju en höjdpunkt under året men tänk om böcker inte var så tunga och mässan inte var så stor...

Jag tror att jag ska pigga upp mig med lite sjöjungfrubilder.


Molly blev lycklig i dag. Trafikkaos gjorde att jag inte hann till Mammut i tid för att hämta henne så Labbe fick göra det istället. Med lastbilen. På väg till ett jobb på flyget. Och Molly fick följa med och jobba! Det var en kvittrande lycklig flicka som jag plockade upp på flygplatsen, hela hon sken som en sol!

En sak till som piggar upp, det är fredag i morgon! Helg!!

2 kommentarer:

  1. Å, bokmässan...hittade du något läsvärt =D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, massor! Men jag köpte inte så mycket, tungt att bära. Men jag tänkte skicka med Lisa pengar i morgon så hon får handla lite som jag tittade på idag, bla Solkungen av Herman Lindqvist. Eller så följer jag med i morgon oxå och tar med Mollys vagn... ;-)

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...