Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 10 januari 2011

Simskoledags! :D

Vi börjar vårterminen med en mjukstart! Barnen har studiedag idag så vi har fortfarande jullov här. Men simskolorna kör igång idag så nu sticker vi strax till Vattenpalatset för idag är det dags för Mollys terminstart. Ludvig kör också igång idag men hans simning är ju senare ikväll och imorgon är det Theos tur.

Mina grupper börjar på söndag men då är jag ledig för vi ska på Isabells dop i Märsta på lördagen och jag kommer inte hinna tillbaka i tid. Så Rebecka har lovat att köra igång dem åt mig och det känns jättebra för då vet jag att det blir bra. Rebecka är Mollys fröken och vad det verkar så blir hon Theos fröken den här terminen också! Då blir mamman glad! :D

Nä, nu hinner jag inte sitta här längre, då kommer vi försent! Hopp i kläderna och ut i slasket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...