Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 21 oktober 2010

Tandläkaren och superrörig morgon...

Så var det dags då! Dagen jag har haft ångest för så länge. Tandlagningsdag nr 1! Usch, vill inte. Känner för att ringa och sjukanmäla mig, säga att vi måste till sjukhuset med Linnea och jag därför inte kan komma. Det kan ju visserligen bli sant men sån tur kan jag väl knappast ha. Och då skjuter jag ju bara på det... Nä, det är väl lika bra att ta tjuren vid hornen.

Theo och Molly skulle ha gått till sina förskolor idag. Men så blev det inte. Total kaos morgon löste det så att de blev hemma istället. Labbe fick åka tidigare, Theo vägrade ta på sig kläder, bildörrarna hade frusit fast... Nåja, då får de ytterligare en dag på sig att bli glada och pigga ungar igen.

I morgon ska jag till Mölndals Revisionsbyrå och börja plocka tillbaka all bokföring. Köpa Hogiaprogram. Och då är det ju alldeles ypperligt om jag inte behöver ha barnen med mig. Blir nog ganska mycket att tänka på ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...