Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 19 oktober 2010

Oj, vilken kväll!

Vi fick trevligt middagssällskap ikväll! Kerstin, Arvid och Carlos kom och hälsade på! Vi hade ju inte haft den äran att träffa nyförvärvet Carlos (eller Calippo, som Kerstin säger) tidigare men han fick ett välförtjänt MVG! ;-)

Vi beslutade att, eftersom Carlos kallas för Calippo så blir ju Arvid Piggelin, Kerstin Storstrut och deras gemensamma namn, GB!

Theo och Molly fattade direkt tycke för Carlos! Theo fick ju låna hans Iphone och spela på och han orkade lyssna (och tom verka intresserad!) när Theo spelade sitt DS och berättade vad de olika figurerna hette och gjorde. Jag är mycket imponerad! ;-)

Molly visade honom alla sina skor och eftersom han tom tog sig tid att hjälpa henne att prova allihop, så bestämde hon sig för att han var bra och satte sig bestämt i hans knä!!

Det blev en lång middag med mycket prat och skratt! Tur att vi redan hade bestämt att våra småtroll skulle vara hemma en dag till.

Jag tog en hel del bilder men jag orkar faktiskt inte plocka fram datorn och lägga upp dem nu (det här skriver jag ju på mobilen under tiden som jag sitter hos Molly och försöker få henne att somna). Men jag lägger upp dem i morgon. Lovar!
Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...