Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 4 juni 2010

Särö Västerskog med föskolan på Casa Montessori

Vilket toppenväder det blev i år på den årliga utflykten till Särö Västerskog med Casa! Solen sken från en alldeles klarblå himmel och det fläktade så där alldeles precis lagom! Att vattnet sen var riktigt badbart och matsäcken smakade toppen gjorde ju inte saken sämre!
Förra året var vädret, minst sagt, sämre och då följde inte jag och Molly med, hon var ju bara tre veckor och det var lite bökigt med amning i ösregn...

Men i år följde vi med och Molly njöt i fulla drag av den fantastiska sandlådan som hon utforskade grundligt!
Theo och några av hans kompisar gick ut till den lilla ön för lite krabbmete. Han är ju inte stormförtjust i just krabbor men när alla andra barnen höll på och pillade på dem så ville ju inte han vara sämre utan fixade lite han också!


Ok, nu har jag ordnat lite här, undrar vad jag ska göra nu? Hm, vad gör de stora tjejerna där borta, tro? Jag ska nog skutta bort till dem och kolla om jag får vara med!

Här kommer Theo tillbaka från upptäcksfärden på ön.

Jadå, massa med barn och vem hittar man i mitten om inte vår lilla Molly. Hon tar för sig, fröken!

En helnöjd liten badpojke, mätt på pannkakor, köttbullar och paprika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...