Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 9 januari 2014

Snart är det fredag!

Alldeles lagom lång vecka det här! Och det behövs, för usch vad trött jag är nu, trots jullov som avslutades med en avkopplande spahelg!?! Lite snö som lyser upp i det kompakta mörkret hade suttit fint nu och enligt prognosen så är det på väg. Härligt med lite riktig vinter!

I helgen blir vi av med Theo igen, den här gången hänger han med Theo S upp till Fjällbacka, som han har längtat efter sedan vi var där på Theo S kalas i somras. Molly tyckte att jag också kunde åka iväg, så kunde hon och pappan vara kvar själva hemma och åka och handla i affären och laga mat och tvätta och så... Hade inte pappan haft jouren så hade jag glatt hoppat på det förslaget! Tagit in på hotell eller så...

Det märks att barnen också är trötta, Theo somnade innan klockan 20 i kväll, han som i vanliga fall har oerhört svårt att somna innan klockan 22. Egentligen skulle man behöva en längre ledighet nu mitt i vintermörkret, så man hade lite tid att ladda batterierna inför den ganska krävande vårtterminen. Allra bäst vore det ju om man hade möjlighet att boka in en 2-veckors resa till solen också.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ett svagt substitut för en resa till tropikerna men varmt och fuktigt är det ju i alla fall, sedan blir det sängen!


posted from Bloggeroid

1 kommentar:

  1. Vad roligt för Theo :-)

    Såååå Molly tyckte att lite egentud m pappa hade varit mysift... det låter mysigt & öven tanken på att få ta in på hotell eller resa till solen... vi får drömma vidare :-)

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...