Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 5 januari 2014

Nu är vi hemma igen!

Eller, ja, vi kom faktiskt hem redan till lunch. Vi hade kunnat spaa i dag också men kände båda två att vi längtade så fruktansvärt hem till småtrollen!

Ett rejält kramkalas utbröt när vi kom hem och jag höll på att inte ens gå på toa utan att få med mig igeln, förlåt, Molly. Hon satt verkligen som klistrad på mig!

En liten stund senare fick hon dock släppa taget lite om mig, för då var det lunch och sedan blev det presentutdelning. En "skinnjacka" till Molly och varsin cool tröja till killarna. Theo fick dessutom en matchande scarf och Molly lite hårsnoddar. Marianne och Reine fick lite grejer från spashoppen, Vata-te och kinesiska dadlar.

Resten av dagen har ägnats åt allmänt fixande, Molly och Labbe tog en sväng till ICA och jag bäddade rent och tvättade. Det känns faktiskt som om man har laddat batterierna ganska rejält på den här resan.

Fast redan till middagen fastnade vi en stund i tjatträsket igen, suck... Tror man skulle behöva en sådan här helg betydligt oftare!

Nu har jag och barnen bara två dagar jullov kvar. Labbe går på nästa 3-veckors jourpass redan i morgon eftermiddag, så i dag är sista helt lediga dagen för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...