Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 14 december 2013

Succé!

Det är vilket ord som bäst beskriver hur det gick för Ludvig och Theo i dag på Sinclairs julshow!

Theo var verkligen i sitt esse och spexade loss och lyckades få till spontanaplåder på egen hand!

Ludvig blev jag faktiskt grymt imponerad av! Det känns verkligen som om han har hittat rätt i dansen. Vi räknade ut att han har tagit fyra lektioner, varav en på kryckor men dansen satt som ett smäck och han var riktigt säker i sina rörelser.

Det blev en lång dag, på plats klockan 11 och hemma igen vid 19.30 och en hel massa dans däremellan, så jag orkar faktiskt inte fixa med bilder och filmer nu i kväll. Ska försöka ta tag i det i morgon, innan danslektionen...

Vi gick till Le Baron när Theo hade gjort sitt sista framträdanden och åt en helt ljuvligt god middag. Tyvärr kraschade Theo mitt i maten och blev så trött så han grät, så han fick ta med sin mat hem. Inte helt oväntat och jag försökte övertala honom att vi skulle ta med mat hem istället för att sitta där men det ville han absolut inte höra talas om. Han ville få fira ordentligt!

Nä, nu är det dags för soffkraschning för mig. I morgon är det en ny dag!

1 kommentar:

  1. Det är så härligt att se dina små och stora talanger på dina fina bilder (jag får ju se fler på Insta :-). Och de verkar ha så roligt med sitt intresse!

    Ha en fin advent och hoppas Theo får vila upp sig ordentligt! :-)

    Kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...