Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 16 november 2013

För 23 år sedan var det en kall fredag


och den här lilla prinsessan såg dagens ljus för första gången. Fast ska vi vara helt ärliga, så var det inte förrän dagen därpå som hon såg något dagsljus att tala om, eftersom hon är född 20.32 på kvällen.

Sedan dess har hon dock sett dagsljuset många, många gånger.

Större och större har hon blivit men fortsatt vara min älskade lilla prinsessa under alla år.

Just liten är det ju kanske svårt för mig att kalla henne, eftersom hon växte om mig rätt rejält någonstans i 14-14-års åldern och numera får jag vrida nacken rätt ordentligt för att se henne i ögonen. Fast det får jag ju göra med alla mina tre stora barn...

Hon är småbrödernas stora idol, hon kan ju allt om serier och dataspel och att hon är supergrym på att rita och lära ut engelska gör ju inte saken sämre!

Massvis med grattiskramar på din 23-års dag, älskade Lisa och så hoppas vi att vi kan ses i morgon! ♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...