Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 15 oktober 2013

Coolaste byxorna!

Och hållbaraste hittar du här: Hem

Den här t-shirten fick Theo i födelsedagspresent av en klasskompis och nu har vi beställ jeans, tröja och mössa, allt i härliga, färgglada, tåliga material! Med barn som mina (och många andras) så uppskattas det om kläderna håller mer än ett par veckor innan det till exempel går hål på knäna. Är man dessutom så otroligt värdelös på att sy så...

Den utlovade bildbomben får ni vänta på. Filuren har gett sig av, så den kan jag inte skylla på. Nu var det mitt minne som inte ville sammarbeta, jag glömde kameran hemma och eftersom jag har min dator stående på jobbet, så måste jag föra över bilderna där. Men hav förtröstan, de kommer!

Vi har äntligen sett Step Up Revolution! Theo sitter som klistrad och älskar varje sekund av filmen. Utom möjligtvis de där äckliga pussarna, som han ännu är för ung för att förstå vitsen med.

Själv är jag nog på väg att bli sjuk. Igen...

Men först något lite roligare! Vi passar på att skicka tusenmiljoner grattiskramar till världens bästa Anniie! Hoppas att du har en fin födelsedag, långt därborta och att du blir ordentligt firad!

1 kommentar:

  1. Ja det är ju en klar fördel om kläderna håller :-)
    Idag köpte jag en ny mjuk leksaksboll till Zingo & redan när jag packade upp den såg jag ett hål & fick sy... Inte spec bra för starka hundkäkar...

    Hoppas du slipper bli sjuk :-)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...