Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 12 mars 2013

Neeeeej!

Det snöar! Fullkomligt vräker ned snö!! Vi hade ju bestämt att det är vår nu!? Sedan kollade jag prognosen för i morgon. Det ska vara plusgrader och regna på dagen, bara för att frysa på och snöa igen på kvällen och natten. Vad är det för vår? Blääääääh!

Nog med gnäll nu. Vi har ätit en smarrig portergryta i kväll. Den var så himla god så den försvann innan jag kom på att fota den. Den är gjord efter ett recept som jag fick när jag hade lunchrestaurangen och innehåller mycket porter och en skmutt (aningens mindre än en skvätt) grädde.

Och här kommer det lite vårkänsla i alla fall! De här fina fick vi av Marianne och Reine för att vi hade fått låna Zingo i helgen. Vet inte riktigt hur de tänkte där, det borde ju egentligen vara de som fick blommor av oss, som tack för lånet av världens mysigaste hund? Himla vackra är de ju i alla fall och sprider glädje gör de!

Som avslutning vill jag bara visa den här bilden som jag fick av min syster nyss. Dessa tjejer är världens finaste systerdöttrar,  mosters älsklingar! Visst är de helt otroligt fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...