Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 11 september 2012

Sista dagen med Zingo...

för den här gången. Marianne och Reine kommer hem från Skottland i dag och tar med sig vår busvovve hem. Tänk om vi kunde ha en egen hund, på heltid! Tänk så mycket näsdukar och allergimediciner det skulle gå åt här hemma då...

Jag och Molly har myst och pysslat hela dagen. Många målningar har det blivit. Pappersklippandet stoppade jag efter att jag efter att jag upptäckt oroväckande många hål i hennes kläder...

En liten promenad orkade vi med också. Hon är betydligt piggare i dag men har fortfarande lite feber, så hon blir hemma i morgon också. Förhoppningsvis är hon frisk i morgon men det är ju skönt att vila upp sig en dag också, det är ett högt tempo för barnen på Casa.

Precis när vi hade kommit innanför dörren så öppnade sig himlen och det kom ett riktigt "öseregn" som Molly säger.

Nu kommer de andra tillbaka från flygplatsen, så nu ska jag vara lite social.

1 kommentar:

  1. Vilka fina kort på dej & Molly :-)
    Skönt att hon är piggare..

    ja det är dumt att ha hund om man inte tål dem...

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...