Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 10 september 2012

En stor del av dagen...

har gått åt till sådant här

och sådant här

och lite sådant här också.

Jag passade på att åka och handla lite när Labbe kom hem. Två flugor i en smäll, toapapper och andningspaus. Dessutom plockade jag upp Ludvig på väg från bussen. Så egentligen blev det inte så mycket paus, maken till unge att bubbla på om allt och inget. Att han inte får mjölksyra i tungan...

Molly är lite piggare och åt lite spagetti och köttfärssås nu på kvällen. Feber har hon dock fortfarande, den håller sig runt 39. Nu, när hon inte får feberkramper längre, så behöver vi ju inte sänka febern lika tidigt längre, det gör inget om den går upp över 38,5. Så skönt att hon har vuxit ifrån dessa kramper, de var inget roliga. Likaså slipper hon ju alla kräkningar varje gång hon är förkyld nu för tiden. Innan hon fick astmamedicinen, så var det mer regel än undantag att hon krävdes minst en gång per natt när hon var förkyld och det var hon ofta...

Vädret har varit jätteskönt idag med dryga tjugo grader. Direkt när Theo kom hem plockade han ut cykeln och sedan var han ute tills det var läggdags, med bara en snabb paus för att sleva i sig middagen. Sömnen kom väldigt snabbt för den gossen i kväll! Nu sover även den lilla trollfian och jag tänkte passa på att umgås med min jourlediga sambo! Kanske tigga till mig lite massage på ömmande leder?

Vill bara passa på först att visa den här söta bilden som Lisa har ritat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...