Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 12 februari 2012

Galenskaparna

Vi satt och kollade på Så ska det låta där Galenskaparna var med. Det var nog det roligaste programmet på länge! Vilken fart!

Jag minns när de var med på våra förfester när jag bodde kvar i Mariestad. Innan man gick ut på Hembygden eller Stadt, så startades alltid kvällen med ett rykande färskt avsnitt av den fantastiskt roliga serien, Macken! En perfekt uppstart på en perfekt festkväll! Några år senare hade jag faktiskt min egen mack, där delar av Galenskaparna var stammisar och handlade snus av mig.

Åter till nutid. När vi kikade på programmet påpekade Bella att Per Fritzell var så lik Roger Pontare och minuten senare får vi höra honom framföra Pontares "Där vindarna viskar ditt namn"

I morgon är vi lediga, för här har sportlovet kört igång nu. Vi ska faktiskt försöka dela på veckan, jag och Labbe, för jag måste jobba en del, eftersom hela förra veckan vabbades bort. Men lite roligheter ska vi försöka hitta på och på torsdag är det ju en riktigt stor dag för oss!

1 kommentar:

  1. Unerbara Galenskaparna, de har bjudit på många skratt genom åren.
    Så ni har sportlov nu. Vi får vänta en vecka men den som väntar på nå´t gott....
    Hoppas att ni får en bra vecka! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...