Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 28 december 2011

Tacomys i Lidköping!


Jag åkte och hämtade upp pappa när han slutade jobbet (nästnäst sista dagen han slutar jobbet för dagen...) och så åkte vi bort till Hjertbergs och handlade. Jag passade även på att hämta ut nya mediciner till Molly på apoteket. Vi stannade ju till i Allingsås på vägen upp, för att få lite hemlisar av Marie och då försökte jag hämta ut medicinerna där men då var tydligen alla recept utplockade. Jag fick ringa in till barnmedicin för att få dem förnyade men det skulle ta ett par timmar. Men nu har vi dem i alla fall här.

Tacos var helt rätt i dag. Det är alltid kul att äts detta hos andra och se vad har för tillbehör. Mina föräldrar har bla syltlök och inlagda rödbetor...

Barnen har haft hur kul som helst här, spelat Diamantenspelet, tittat på film och sprungit runt, runt, runt, runt, runt, runt, varvat med lite soffhopp. Vi ska vara ute läääänge i morgon...


Kristofer har gjort en blåbärsglögg av egenplockade blåbär som jag fick provsmaka en liten skmutt av. Högsta betyg får den av mig, supergod!

Nu ska jag faktiskt sova, för jag är helt slutkörd. Ibland är saker lite jobbigare än annars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...