Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 1 oktober 2011

Världen är uppochned!

Våra minstingar har ju helt olika dygnsrytmer, Molly lägger sig gärna tidigt på kvällarna och går upp tidigt på mornarna och Theo är precis tvärtom.

Döm min förvåning när jag, kl 07.10, en lördagmorgon, kommer in i vardagsrummet och möts av den här synen:

En glad och pigg Theo, så tidigt på morgonen!?! Min första reaktion är att springa fram till honom och känna på pannan och ömkligt fråga honom hur han mår. Men han mår bra men blir nog lite orolig för sin ömma moders hälsa.

När jag har hämtat mig från chocken frågar jag honom varför han är vaken så tidigt. "Jamen mamma, du sa ju att vi skulle åka tidigt i dag, vi ska ju till kusin Adam ju!"

Tänk vad skönt det vore om Adam bodde här och gick på Casa. Vad mycket morgontjafs det hade besparat oss då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...