Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 22 maj 2010

Cykel- och trädgårdsfix!

Oj, vad mycket det händer ibland! Nu har vi en del att ta ikapp...

Theo och Molly tycker att det kan bli lite sommar så de kan få inviga Mollys födelsedagspool på riktigt med vatten i, utomhus!

Vår vackra Gerbera, som jag har lyckats hålla liv i i över en vecka nu, rekord!!

Äntligen ska jag få ihopsatt min cykel från Kronan som jag vann i augusti 2008, en vecka innan vi fick reda på att MollyTroll skulle komma till oss.... Men nu ska vi bli hurtiga och börja cykla (hihi). Visserligen är just denna Linneas (jag vann ju två cyklar!!) men vi ska snart byta så jag ska få min cremefärgade, vackra cykel!

Posted by Picasa
Äntligen börjar det bli lite sommar och med det följer allt som måste göras i trädgården. Här fixar Theo och Labbe med lite ogräsmedel och gräsgödning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...