Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 6 november 2013

Mannerströmmare!

Jag fick testa en Mannerströmmare via Buzzador!

Det är en serie frysta luncher från Familjen Dafgård och jag valde pannbiff med potatisgratäng, pepparsås och grillade grönsaker.

Jag är egentligen inte mycket för sådan mat men det är ju ganska smidigt att ta till i nödfall. Akut hungrig på jobbet, till exempel, tjoff in i mikron bara...

och så är det klart att äta. Ser ju faktiskt ganska trevligt ut.

Smakar ganska trevligt också! Lite lös sås kanske som också var i mesta laget men det är ju en smaksak!

Maten slank ned utan besvär och mätt blev jag. Kan nog tänka mig att det kan bli fler av just denna varianten vad det lider. Nödfallshungern slår ju till lite nu och då på jobbet...

På en femgradig frysmatskala får denna 4.5 poäng och på en likadan skala fast för icke-frysmat så skulle jag nog kunna tänka mig att ge en 3:a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...