Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 18 juni 2013

Jag knåpar på

ett uppdaterande inlägg men det är lite av en ond (?) cirkel just nu. Det händer så otroligt mycket hela tiden så jag knappt hinner gå på toa en gång, än mindre få ihop ett oerhört innehållsrikt inlägg. Dessutom blir det ju bara större och större. Men jag lovar, det kommer! Allt detta måste jag bara få på pränt, med bilder till. Kvällen i går, är den största och viktigaste kvällen för Theo någonsin! Mycket dans och mycket av de fantastiska killarna i Panetoz!

I dag blev Molly hämtad av Yumi, Jula och Kaj. Alla 09-or skulle träffas vid Härlanda Tjärn för lite picnic och lek. Theo är ju på Sinclairs Sommarcamp den här veckan och det slutar lite sent, så för att Molly skulle hinna vara med, så förbarmade sig Yumi över henne och tog med henne dit upp. Det är så underbart att vi är omgivna av så fantastiska vänner!

Molly hade inte med några badkläder men det bekymrade inte henne det minsta, hon badade ändå! Tur att det fanns ett par shorts med i hennes väska!

När jag och Theo kom upp, blev han överlycklig över att se att både Kaj och Oliver var där!

Molly och jag fick syn på en person som vi inte har träffat på ett år men som har betytt otroligt mycket för Molly under två år innan dess. Hennes fröken Annika från Mammut! Molly kände igen henne direkt men blev med ens superblyg och vågade inte gå fram till henne. Jag fick hämta henne och då släppte blygseln snabbt och hon blev sitt vanliga, pratiga jag igen och berättade om allt som har hänt i hennes liv!

Nu måste jag verkligen sova, det var riktigt segt i dag. Vi kom ju i säng sent i går och sedan sov jag dessutom jättedåligt. Det var en viss liten fröken som valde just denna natt till att sova hela natten i egen säng för första gången och då blir hönsmamman orolig och vaknar ofta och måste kolla till henne. Så himla onödigt. I natt ska det bli bättring från min sida!

2 kommentarer:

  1. Hönsmammor har det inte lätt ;-)
    Jag VET :-D

    Hoppas ni har sovit gott inatt då?

    Vad härligt med lite sol & bad.. & kul att träffa viktiga gamla fröknar!
    Ha en fin onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har sett på FB att det händer grejor hela tiden :-) Roligt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...