Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 2 december 2012

1:a advent

Det firar vi med adventsgudstjänst i Härlanda Kyrka.

Vår lilla sångfågel ska självklart sjunga!

Mollys dansuppvisning i går gick hur bra som helst! Hon fick stå på scen och dansa med Mojje! Kan det bli bättre? Hennes eget dansnummer belönades med jubel och applåder! Enda besvikelsen var väl att hon inte fick följa med alla dansgrupper upp på scenen. Jag vill dansa på scenen, jag vill dansa på scenen, upprepade hon gång på gång. Fast då kom hon på att hon kunde stå framför scenen, bredvid instuktören och dansa...

Efter uppvisningen tog vi en kall promenad till Le Baron för en sen middag. Mycket gott och mycket trevligt, som alltid!

Sent blev det, innan vi kom i säng, vid 23.30 var trollen nattade. Jag trodde det skulle bli jättesvårt att få upp dem i dag men det var bara att locka med julkalendern, så studsade de upp!

2 kommentarer:

  1. Mysigt med kyrkbesök i adventstider :) Kul att dansuppvisningen gick bra och jag förstår att Molly tyckte det var kul om hon fick dansa med Mojje. KUL! Härlig bild på Liseberg =D Kram och ha en fortsatt fin kväll.

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att höra sång i kyrkan såhär i adventstid :-)
    Vad bra att dansuppvisningen gick bra :-) Att dansa med Mojje det är STORT!

    Vilken underbart fin header du har :-) & jag kan inte låta bli att slås över hur lika du & Linnea är :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...