Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 21 september 2012

Äntligen!


Nu är det fredag, vilket är likamed dansdag för Theo. Det är en svettig liten kille som kommer ut från lektionssalen efter 50 minuter. Och en minst lika svettig instruktör. All denna svett bekymrar dock inte Molly det minsta, hon ska krama båda killarna ändå.

Tacos blev det inte några här i kväll, trots att det är fredag. Jag har blivit så läskad av mängder med smaskiga lasagner ute i bloggvärlden det senaste och nu var det äntligen vår tur! Så himla gott!

De här två är minst lika glada som jag att det är helg!

Jag har vilat precis hela dagen men är ändå helt slutkörd och har ont i varenda millimeter av kroppen. Skräp är vad det är...

Nu har småtrollen ätit upp fredagsmyschipsen och ska strax stoppas i säng!

1 kommentar:

  1. Lasagne är inte illa det heller! Men idag blev jag faktiskt inte frestad för jag gjorde så dundergoda kycklingspett och jordnötssås till middag idag :-) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...