Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 28 maj 2012

Glasspaus

Vi sitter utanför Sinclairs dansskola och pausar med lite glass i värmen innan Theos dans kör igång. Bugg är dansen för dagen.

Min dator hittades igenom av en riktig expert och det konstaterades att det är inuti kontaktuttaget i datorn som felet sitter. Det bränner sönder laddarna kan man säga. Ny laddare beställd men jag fick låna en så länge! Det är service! Sedan ska jag lämna in datorn på fredag, så han kan fixa till den under nästa vecka när vi är på Cypern. Fast han dömde ut min dator rätt friskt, något om ett grafikkort som kommer ge sig snart, så det blir nog till att leta ny dator. Så tråkigt...

Linnea är och provjobbar som kock på Scandic Europa just nu! Hon var så nervös innan hon skulle gå in men jag tror hon kommer fixa detta galant! Ska bli spännande att höra hur det har gått när hon kommer hem i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...