Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 10 april 2012

Sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne!

Här tittar ju solen fram, så nu stämmer ju hela ramsan!

Så här tillbringar vi en tisdagskväll i Bovall. I sällskap av först Kung Fu Panda och sedan av Sid, Manny, Diego och babyn. Och självklart, chips och dip!

Molly har fått sina mediciner nu också. De hade haft en massa teknikstrul och ursäktade sig ordentligt, sa att sådant får bara inte hända! Men som sagt, nu har hon full styrka igen och tur är väl det för hon är riktigt, riktigt tät nu och hostar och stånkar hela tiden. Vi fick dessutom vår efterlängtade extra vortex, så hon kan ha en uppsättning hemma och en på Mammut.

Jag har fortfarande inte riktigt fått kläm på den här mobilen, ingenting fungerar eller ser ut som jag är van vid. Dessutom hoppar skärmen fram och tillbaka när jag ska kommentera och det i kombination med den där förbenade stavningskontrollen gör det nästintill omöjligt att kommentera... :-(

Vad det är för mobil? En Xperia Active. Japp, Xperia som jag var så himla missnöjd med innan jag fick min ZTE. Fast den är ju bara till låns, så länge...

3 kommentarer:

  1. Vad är en vortex? Så mysigt med ungar, chips på golvet och tecknat på tv. Jag menar det!!!

    SvaraRadera
  2. Åhhh har ni haft sol idag.. Fuskigt.. här har den lyst med sin frånvaro....

    Låter som ni haft en bra dag. Tur att ni äntligen fick ordning på medicinerna..
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...