Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 4 april 2011

Åh, vad jag blir glad! En följare till!

Och vilken följare sen!

Det är Lippe som huserar på bloggen


Kika gärna in där, väl värt ett besök!

Sen har två av mina avkommor också lagt till sig som följare


och 


Linnea var och kollade på The Ark i går kväll. Det är ju hennes absolut största idoler! Hon var och tittade på dem i somras också och efter konserten får jag ett samtal från henne där hon skriker; 

Ååååh, jag är så lycklig! Jag kunde nästan nudda honom!!

Hon ska ju gifta sig med sångaren i The Ark, Ola Salo, så fort hon har blivit lite äldre och han har insett att det är hon som är kvinnan i hans liv... ;-)

2 kommentarer:

  1. Lippe är en toppentjej:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ooopsss, nu rodnar jag igen!! Fast glad över berömmet är jag :)
    Jag har faktiskt varit inne och läst hos dej ibland och antagligen kommenterat för det har jag svårt att låta bli! Älskar bilderna på dej och din familj, ni ser alldeles underbara och livsglada ut :)
    Ha det bra nu och tänk vad spännande att jag är bloggis med Ola Salos blivande svärmor!! Och det innan ens han visste det ;)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...