Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 12 augusti 2012

Underbar sommardag!

Efter några timmar vid sjön, åkte vi hem och släppte av Lisa och småtrollen och sedan körde Maria och William ned mig till verkstan, för att jag skulle hämta Audin. Den behöver nämligen jag och Lisa tidigt på tisdags morgon när vi ska till flyget... Efter att jag hade hämtat Audin, åkte jag till ICA i Landvetter, för att handla lite och dessutom hämta ut två stooora paket som kommit med posten.

Jag vann nämligen två solstolar, från Miljonlotteriet och nu har de kommit! Så nu vill vi ha sommar ett tag till. Hade inte molnen dragit in så hade det ju varit ett perfekt tillfälle att ligga och titta upp mot natthimlen i dem, just i går och i natt ska det ju pågå en fantastiskt skådespel däruppe men med alla moln, så är det ju ingen större idé...

Grilla hann vi med i alla fall! Chorizo, klyftpotatis (eller båtpommes frites, som Molly väljer att kalla dem) och pepparrotscreme blev det i dag. Vi hann till och med äta ute, utan att frysa det minsta, även efterrätt! Det var ren njutning! Sedan kom regnet...

Mycket skratt och bus under måltiden, här håller vi absolut inte på att låta maten tysta mun!

3 kommentarer:

  1. snygga solstolar.. lika dana som mina fast annan färg :-)

    Vilken god middag :-)
    Här har det oxå varit helt ljuvligt väder idag :-)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart det är båtpommes frites. Helt logiskt! :-D
    Hoppas ni hade en skön helg.

    kram M

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten. Visst är det härligt att njuta lite extra av samtalen kring borden :)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...