Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 14 september 2011

Utrensning

Molly har ju vuxit flera centimeter i sommar, så Linnea satte sig och rensade ur hennes kläder. Tur att kläderna från Me & I kommer snart, för det var inte mycket som blev kvar! Vi ska gå igenom lådorna i garaget med Theos gamla kläder också, för nu ekar det i hennes lådor.

Molly var på sitt absolut bästa trotshumör i dag på simskolan och skulle inte på några villkors vis göra som hon blev tillsagd. Sa Marika att hon skulle hoppa från kanten, då skulle hon simma, blev hon tillsagd att simma, nä då skulle hon minsann dyka ned och hämta upp saker från botten. Inte ens sången och skatten flöt på utan en massa trams. Och den efterföljande duschen vill jag helst radera ur minnet...

I morgon ska Labbe åka till Linköping och köra rally och sån't med Yokohama. Verkstan är stängd då, så jag och Alexandra ska passa på att gå igenom alla register i våra båda datasystem och stämma av dem mot varandra. Skitttråkigt jobb men det ska bli så skönt när det är gjort och allt stämmer och är uppdaterat.

Nu ska jag våga mig ut i blåsten på en Zingo-promenad. Brrr...

2 kommentarer:

  1. En rensning i barnens garderob är nog inte helt fel, borde göras oftare. Ibland vill jag bara stoppa tiden, går för fort när dem växer.

    SvaraRadera
  2. Rensa barnens garderober borde jag också verkligen göra! De växer ju som ogräs!


    Kram
    BloggMamman- en blogg om BloggMammor, står det ngt om dej idag?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...