Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 14 december 2009

Trött Lucia


Nu är årets lussefirande över. Casas barn är fantastiskt duktiga! Att de vågar stå där framme i kyrkan och sjunga inför fullsatta rader är imponerande! Många sjunger dessutom solo!! Theo och hans kompisar sjöng jättevackert och han och Love var SÅ söta Lucior! (Vi hade absolut sötaste Lucian och pepparkakan fick vi höra ;-)) Sen var det fika på förskolan, mums!
Tyvärr blev Ludvig sjuk :-( och när jag försökte få tag på hans pappa (han skulle dit idag) så fick jag ringa i över en halvtimme innan han behagade svara! Nej, jag får ju ingen ersättning från försäkringskassan längre så jag kan inte ta hand om honom, får jag till svar, innan han börjar förolämpa mig!!! Efter att ha pratat med Ludvig så skickar jag ett sms till honom där jag säger att jag åker och han vackert får hämta honom. Sen har jag telefonkontakt med Ludvig tills han kom efter 15 min! Suck!!
Men lite senare kom Ninna och Frida och hälsade på och då kändes det bra igen!
Nu kommer Labbe snart med pizza!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...