Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 4 maj 2010

Simskoleavslutningar

Förra veckan var det avslutningar på simskolan på Vattenpalatset. Naturligtvis passade jag på att fota lite...
Korvmotorcykel
Theo är jätteduktig på crawla, både på rygg och mage!

Theo är på språng för att dyka i vattnet under uppvisningen vid hans avslutning.

Här är Theo och Molly med världens bästa simfröken, Sissi! Hon är även en av världens bästa barnvakter!

Även föräldrarna tycker att det är jättekul att åka rutchkana!
Totte kan klättra ned i vattnet själv. Han är den absolut tåligaste bebben jag haft nånsin! Bara han får bada och dyka massor så är han helnöjd!









Göteborgs coolaste badbäbis, Totte. Kolla in blicken! Han blir farlig för tjejerna i framtiden ;) Bilden ovanför är med mamma Rebecka (som oxå är Theos fröken på förskolan). Visst är de söta ihop!

Mina småbäbisar, Lucas, Totte och Rebecka, som inte är så små längre. Till hösten är det babyfortsättarkurs som väntar!

Här får min assistent lön för sitt dagsverke. Han hjälpte mig att springa och hämta glass efter varje lektion.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...